Monday, May 9, 2011

PAPERPLANE PURSUIT!!!

howdy!

aku menang CD!!!!

hahahahaa

camni, lebih kurang sebulan lepas aku join satu.. aaa camne ea? a quiz maybe? kat twitter. quiz oleh fly fm's fly@30 punye quiz. soalan die..

'what is the name of PAPERPLANE PURSUIT's lead vocalist?'

huhu. i was doing nothing at the time.. and the next tab was a google page.... so......

I GOOGLED IT.

hehe. gile punye statement. dan aku terus reply tweet fly fm,

'John Oommen'

.
.
.
.
AND I WON.


ahahaahaaaa

tapi lepas aku menang aku tengok gak mv diorang, lagu-lagu diorang.
dan hari jumaat lepas aku dapat cd tu. hoyeahhhhh


meh sini aku story siket pasal Paperplane Pursuit (PP) ni.

PP adalah sebuah band ROCK bawah naungan Breaking Records yang terdiri daripada 5 orang gentlemens;

John Oommen - vocals, guitarist
Tan Hiang Liang-drummer
Andrew Yap- keyboardist
Yam Wern-Jhien- synthesizer and strings instrumentalist
Irwan Haadi- guitarist kalau anwar hadi aku terkejut. haha


debut album diorang 'Malaysia 2.0' consist of 5 songs, Forward, Now, Goodbye, Jika, dan Lupakan Dunia. Forward ngan Goodbye dah ade mv kat youtube. uhh bestnye bole main piano.. dan yeaaarp diorang ade 2 lagu BM!!! go rock band Malaysia!




kalau nak download je lagu diorang boleh gak. go to this site PAPERPLANE PURSUIT.

.
.
.
.
.
.


erm. itu aje kot.

hehe happy happy selalu!!


No comments: