Tuesday, May 17, 2011

oh darahku.

haih.

oh maaf. start post dengan keluhan. gomen.

kenapa gua mengeluh? sebab tak puas hati. bloodtest gua dah 5 hari tak sampai-sampai. gua taulah tuan hamba punya klinik tak ada kemudahan lab a.k.a makmal besar kebaaabom tapi tak kan la sampai 5 hari tuan hamba oiiii. gua rasa sel-sel darah gua pun dah mati dah menjelang hari ni.

mungkin darah gua darah BANGSAWAN kot. aaahhh mungkin itu sebabnya.

sebenarnya kalau tak melibatkan orang lain gua tak la kisah sangat result tu lambat ke cepat tapi tu lah..

member gua yang akan hantarkan med check+borang daftar kami semua 1 geng.

dannnnn.......

mereka semua tengah tunggu gua punya med check.

gua memang tak suka lah kalau bab menyusahkan orang lain ni. kalau pun gua pernah susahkan orang lain, itu adalah untuk bermanja-manja atau menyampah sahaja. haha. statement geli.

kenapelah.
padahal gua buat med check dulu kot.  
diorang buat med check dalam sejam terus dapat result. T.T

dem.

gua tak mau mengeluh lagi. tak baik.
so semoga berjaya buat diri sendiri esok.
semoga klinik tuan hamba bertambah maju hingga mampu memiliki lab sendiri.
dan semoga bloodtest gua dapat esok pagi-pagi sebelum subuh.

AMIIIIIIIIIIIIIIIIIN.

p.s : kesian kau. nanti nak ulang alik dari satu blok ke blok yang lain. tak apelah. aku hantar sendiri nanti .





2 comments:

Aesya Zealous said...

hohoho sabor... darah bangsawan lettewww.. tak pun darahkula..kahkah

Che akira said...

hahaha. harap2 la. darahkula xbley bla. haha