Sunday, May 29, 2011

hari belia negara 2011 yang aku suka^^

the concert was full with awesomeness and overflowing madness! it was a blassssssssssst!!!

haha tapi penat seyh. penat tunggu.

28 mei 2011 aku dan member aku ke Hari Belia Negara kat Putrajaya dengan satu tujuan!

NAK TENGOK SUPER JUNIOR M DEPAN-DEPAN


HAHA. dah itu tujuan aku memang itu la yang aku dapat. lebih kurang pukul 5 kami gerak ke putrajaya sentral. pastu naik bas khas tajaan nadi putra ke masjid besi. dari masjid besi kitorang jalan dan jalan dan makan dan minum dan cuci mata tengok mamat handsome nak mampus dan say hello to them dan excited tengok all the fixies macam-macam colour dan makan lagi. haha banyak aktiviti kitorang.

selain dari itu
-aku pi tengok orang parachute tu landing
-aku pi tengok army vehicle. pergh kete kebal sume mantop mantop!
-aku pi tengok kereta antik. cun gileeeee~~
-aku pi tengok fixie yang boleh letak mp3 tu. warna hijauuuuuuu... cantik sangat!
-aku pi tengok mat saleh rambut blonde.
-aku pi tengok armour and weapons. pergh kalau ade peluru tu memang best.
-aku pi maybank. sebab member aku nak bank in duit. haha

dalam lebih kurang pukul 7.40 kitorang dok surau. solat maghrib dan terus ke pentas gilang gemilang berkaler-kaler tu. haha
so let's just skip to the main point here.

SUJU M DATANG

well, as expected, the crowd went craaayyyzy!! aku rasa telinga aku da dengung habis. 
eunhyuk : dem he's hot. that body is movin' so well i'm dying.
sungmin : ENGRISH.
siwon&donghae : tarak.
zhou mi : handsome syiallll.
henry : that english was a blessing from god!
ryeowook : that hair. gile aku rase cam nak tarik. ngeeeee
KYUHYUN : suara! suara! suara! sedaaaapnyee.

dan ade 6 fan yang SUPPPPPPPPPPPPPPPER LUCKY  to get those dream-come-true-nosebleeding HUGS from them. dem. dah nak patah glowstick aku tengok kyuhyun hug girl tu.

dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.dem.

taperla. ape nak buat. saya pakai tudung. tamau pun hug tu kalau dapat free pon. menangis tulis statement ni

jom nangis.

so dorang start konsert ngan PERFERCTION. macam tajuk lagu. memang perfect la walaupun aku tak berapa nampak stage. orang depan dok diri atas kerusi. dem you bitches.
but thanks to those people yang dok tolak tolak aku maka aku pon tiba baek punya port.

DEPAN STAGE. 
HAHAHAHHAAHHAHAA

so aku dengan happynye record and record and record. tapi phone cikai kan. quality pon cikai ar. huhu
tapi shots from hari belia ni better dari time konsert kat bukit jalil tu la. perghh baik punyaaa.

pas habis je aku terus balik. tader tader nak tengok hujan la tomok la kristal la perform. aku nak lepak milah sambil makan sup ekor. hahaaaa

so sekarang aku tengah tengok barcelona vs man u uefa champion league. semoga man u menang. haha

ok la. tu je aku nak cerita. haaa malam ni aku mimpi kyuhyun la nampaknye. hahahahaaha

2 comments:

Aesya Zealous said...

alaa xupload gambar keee

Che akira said...

gambar malam. tak cun. lagipon kite xpakai kamera olympusss cam org tu hahaa