Sunday, May 8, 2011

LATIHAN INDUSTRI!!

ASSALAMUALAIKUM w.b.t

hoho post hari ni khas luahan perasaan nervous melampau aku.


ESOK AKU START LATIHAN INDUSTRI!!!


haha tetibe teringat scene ni. camtu kot perasaan aku time ni. rase cam..

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


ok ok sabar sabar

camne esok ni? pukul 9 dah kena ada kat sana.

will I be able to get there in time?


what about my baju kurung? ok ke? kang jadi bahan je pulok

makan? erk tu pun nak risau sangat ke..

and the biggest '?'


will it went well?



oh ye. aku buat prakitikal kat MINT, Bangi. aku buat pasal vertical pipeline. apekah itu?????? ngeeee.....

so skarang aku dok meng google ape yang perlu. mane la tau, boleh membantu kot. haha


so......



FIGHTING! GAMBATTE ~~


dan lagi satu! tak sabar gile nak jumpe Kyuhyun kat Hari Belia nanti. maceh ar mr. PM sebab jemput SJ M!! so dalam masa 19 hari ni sume ELF akan sebok menghapal PERFECTION dan fanchant nanti.

haha dah la ade Rabbani sekali. aku berjanji akan behave dan kurang kan fangirling melampau pada hari tu.

hehe

i'll try.

hua hua hua



2 comments:

Aesya Zealous said...

behave urself!! hahaha.. kem slm kt kyuhyun!!!

Che akira said...

gagagaaa maunye aku jerit xkire rabbani ke kyuhyun haha