Saturday, May 28, 2011

bom atom kebabom!

assalamualaikum

waaaaaah. lama tak update.
nak kate life aku bosan. ye la jugak. haaha
tapi sebenarnya aku risau stalker. huhuuu so start hari ni aku haruslah update post sopan-sopan.

post kali ni aku nak story sket pasal  ape yang aku buat masa LATIHAN INDUSTRI.

aku LI kat agensi nuklear malaysia (ANM), bangi. hoho
first time aku dapat tau aku dapat LI kat ANM aku ade satu benda je dalam otak aku yang kecik ni.

AKU BAKAL BUAT BOM ATOM!



oh tapi rupanya tekaan aku salah. memang otak aku kecik. haha ANM ni more to conversion of nuclear energy  to fuel. ye la kan, fuel kan dah nak abis. so ANM guna radioactive source untuk tukar jadi fuel! tadaaaaaa~~~~

so, projek aku ialah kesan ciri-ciri flow kat dalam paip, scan paip gas, panjat tangki, bla bla bla.. nak terangkan kang aku pon mengagau nak buat teori. hahaa so aku tak nak cerita. banyak la jugak. sempat ke tak habis dalam 10 minggu aku tak sure. huhu  harap harap sangat aku tak payah extend.

setakat ni LI kat ANM best. tak ada la kena torture sangat-sangat. setakat kena sound sebab tak belajar tu biasalah kan. aku pun belajar dari kesilapan gak. so give and take la.

group member? pergh aku dapat the best sekali. 2 jejaka handsome dari UKM. dorang amek course sains nuklear. haha super pandai. super baik. dorang yang banyak tunjuk ajar kat aku. sayang dorang tak ada blog. dan aku tak ada gambar dorang. gile ke nak mintak gambar mamat handsome suka hati. kalau tak korang boleh ngorat. HAHA


harap-harap kitorang dapat get along well!


harapan aku. hahahha. aku harap aku berjaya dapat A dalam LI. please la encik dr penyelia bagi saya A+++!!!!! 

oh ya. 28/5/2011 SUPER JUNIOR M datang Hari Belia. sapphire blue go~~ yuuuhuuu KYUHYUN let's meet up!!!! aku blanja ko satay nak?? haha


ok la tata peeps!

p/s: kalo kat blog pon anda stalk. saye minta maaf andai terkasar bahasa.

4 comments:

FaZira HaLiM said...

wah sape name jejaka ukm tuh? ^^ mesti senior 3rd year student. =p eh ape pulak, dah nak grad dah pun. sape sape??

Che akira said...

haha kenal ke? 3rd year. sume abang2 hahaha

naju said...

ha....sape stalker tuh.nanti klu dpt open table dgn kyuhyun kite nak join yeee... ;)

Che akira said...

haha okeh2 sila2 hahahahhaha