Wednesday, February 23, 2011

Home ^^ yes!

Sebenarnya post ni tak la se ceriaaaaaaa ~  title di sebut.


truthly,
AKU NAK BALEK!!

aku nak jumpa kucing-kucing aku.
aku nak ikan!
aku nak tengok Animax ngan Fox 24 jam. i missed that white collar show..
aku rindu katil. (?)
aku nak Wah ^^
dan aku mahu mandi air tempayan. best oo air tempayan. sejukkk!!!

*sigh
kenape aku mengeluh? sebab jurnal aku kena reject dengan lecturer lagik. 3 kali pulak tu.
dan tinggal 1 tarikh je lagi untuk submit jurnal baru.


SATU TARIKH


mentally being stretched to the limit!
stress,strain,press,processor, sume ade.




err cukup la kot. aku tak nak pembaca jadi stress jugak. karang ade pulak yang jadi Incredible Hulk versi Lou Ferrigno. heheh

so akhir kata,
happy-happy selalu! hidup ni kene enjoy!


heh.


p/s= aku balik minggu ni yahuuuu!

2 comments:

naju said...

da bace blog serius?
Tau pasal ni x?

http://blogserius.blogspot.com/2011/02/serius-shit-cerita-rumah-sewa-berhantu.html

klu tau....
ce citer.. ce citer

Che akira said...

dah tau! haha da lame da cite tu start kt fb tp tak amek tau. seraaaam kot!