Wednesday, February 16, 2011

Mati kutu la weh!

Mati kutu aku
Mungkin sebab roommate aku tengah membongkang kat sebelah
Aku lonely

Mati kutu aku
Mungkin sebab aku baru lepas minum nescafe regular pukul 12.30 tadi
Jadi aku susah nak tidur sekarang

Mati kutu aku
Mungkin sebab aku dah habis download TVD latest episode
Jadi aku dah tak ada series nak tengok buat masa ni

Mati kutu aku
Mungkin sebab housemate aku kat bilik sebelah tengah tengok TVD S02E01
Aku dengar suara Damon Salvatore yang handsome tu

Mati kutu aku
Mungkin sebab Secret Garden belum selamat ada dalam D:/ aku
Aku teringin nak tengok

Mati kutu aku
Mungkin sebab aku malas gila nak study Solid State walaupun nota depan mata
Syaitanirrojim mesti tengah joget lambak sebelah aku

Mati kutu aku
Mungkin sebab aku baru teringat
Aku tak cari jurnal untuk Solid State lagi. haih

Mati kutu aku
Mungkin sebab esok ada test Advance Physics tapi aku tak tahu nak baca apa
Mata pelajaran tu pakai software yang hanya ada kat computer lab fakulti je

Mati kutu aku
Mungkin sebab dari tadi aku google gambar kutu tapi tak ada
Lepas ni baik aku lukis sendiri 

......perghhh ajaib! tiba-tiba mata rasa berat.
 So I shall as well join my roommate in her journey to deep sleep too. Farewell, adios, 안녕 and oyasuminasai!!

2 comments:

saya said...

inananananananana,,,,
test advance postpone lagi!yippi!

Che akira said...

raahuuuuuuu!! test lagi 2 minggu lah haha