Tuesday, February 15, 2011

Sini Tak Ada Hantu laahh

Err sebelum aku start, eloklah aku mula kan post ni dengan selawat ke atas nabi. meh selawat sama-sama meh!
sila hiraukan post aku sebelum ni yg aku xde duit tu.haha

Tadi lepas zohor aku dan member aku AZ ke Jusco Bukit Raja,Klang sebab nak tengok cerita SINI ADA HANTU. kenapa nak tengok cerita ni? kenapa? wae? doshite? 
sebab ade Baki Zainal.
HAHAHA

Ye aku memang minat kat si Baki ni. start dari cerita Ghost lagik. die cute, natural talented, spontan, pandai cakap cina, berkaki lebar..haha dan macam-macam la. kalo die baca blog haku ni memang kembang sedulang ar hoho

sila abaikan post aku sebelum ni yang aku xde duit tu haha

So lepas makan kami terus ke panggung 1 carik seat G20 ngan G21. ok sangat detail.

..kat dalam panggung memang semua kaum ade la. belakang kami ade 2 orang india, tepi kanan kami ade la 1 family cina, (#bangga #bangga) sebelah aku ade kapel melayu  dok meghenyam macam popsicle dah... cis.

weh movie ni best kot. simple santai tapi kelakar. nak nangis aku sebab gelak. aku rase kapel sebelah aku tu pon tak jadi nak beromen sebab kelakar sangat hoho.

storyline die simple je. Bakri (Baki) dan Meng(Alvin Wong) kena hantar satu keranda+mayat pakai van 'Pasti Sampai' (whutt??) ke kampung bos mereka before 8 am. anyway dorang panggil mayat tu Uncle. haha. so untuk menghilangkan kebosanan, Bakri start cerita Hantu Pokok Pisang diikuti Meng dengan Hantu Nombor Ekor pastu Bakri lagik dengan Hantu Asrama when suddenly van dorang mati sebab masalah bateri. Part ni paling kelakar sebab Bakri takut gile duduk sorang2 dalam van dengan Uncle tu. hahaa

ok stop.
har har har nak tau ending kena pi gsc ke tgv ke, beli tiket dan tengok sendiri laa..

ps: Selamat Menyambut Hari Kelahiran Nabi Muhammad S.A.W, nabi junjungan kita!!! 

6 comments:

Aesya Zealous said...

aku rase blog ko ni macam blog movie review lak.haahhahah

Che akira said...

haha pasni sume movie yang aku tengok aku buat review ngeh3

naju said...

hehe.. nak tgk jugakla..

Che akira said...

kak nurul= sila2 ^^

Unknown said...

terima kasih akira :)

Che akira said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sesameeee!