Tuesday, March 1, 2011

memuat turun sampai aku pun nak menurun..

pukul 2.14am. Baru settle download Supernatural S06E15 - Unforgiven.

AAHHHHHHH...............................................


lega.

mendownload atau memuat turun memang memerlukan sabar tahap super saiya punya. kenapa? sebab lama nak tunggu finished. dan aku pulak download guna broadband. heh.
memang huumpphh....

sedang aku stayed up sebab esok ade test+quiz bahasa, so sempat la jugak nak download series nih. kalau tak haram jadah. baik aku tido. banyak pekdah lagik.

7minit. ah lambatnya masa blah


dan bila tinggal beberapa saat je memang happy macam esok dapat anugerah dekan la! haha


6saat!6saat!6saat!!!!

dan setelah berabuk buku nihonggo tu aku bace (cewah hehe) akhirnyaaaa


hi handsome!


tapi kan, aku teringin nak download file 350 mb dalam masa 1 minit bukannya 1 JAM 30 MINIT!!!!! raaaaahhhhh
.
.
.
.
.
masa untuk menonton!!

No comments: