Wednesday, July 6, 2011

Ulat Bulu panjat dinding

Assalamualaikum w.b.t

memule sekali. APEKAH TAJUK???? haha

kalau tuan hamba nak tahu, sejak 2 minggu yang lepas, rumah patik ni kerap di kunjungi sejenis haiwan berbulu-banyak kaki- hitam-kategori insect-makan daun-spesis ulat berambut-whatthefish membebel 

=> ULAT BULU

Ikhsan blog ToMkuU. Aku malas nak snap pic so aku rembat ni through google.^^ 

hoho walaupon aku copy je pic ni tapi same ar jugak criteria die ngan ulat bulu kat umah aku ni.

dia hitam
dia  banyak bulu
dia panjang 
dia jalan tak pakai kaki
dan

dia ulat bulu

tapi kan, ulat bulu ni macam tak pernah blah la dari umah aku. for the last 2 week ade je menatang ni kat dapur la, kat hall, kat jamban laaa. hadus.

bile buang, die datang balik. buang, datang balik. aku rase dia leave mark la kat umah aku ni. boleh sense balik kalo tercampak kat mana mana. hmm.
kene pakai UV lights macam dalam CSI kot. nak detect mark die dan cuci balik.hmm betul. betul laa. harus beli tools macam tu. haha

sekarang pun ade lagi. kat toilet. aku da malas nak buang. kang datang lagik. malas. lantak ko la nak golek golek ke,  nak mating ke, nak tawaf satu rumah ke. sila la. jangan ko meliuk lentuk kat badan kitorang sudah ea.


heh.



erm. itu je kot ape yang aku nak kongsi. hehe.

p.s : macam mane kalo ulat bulu tu sebenarnya robot elektronik yang spy kitorang? atau spy aku? haha. berangan.

4 comments:

saya said...

euwwww..hahahhahaha..bahayanye ina..kalo kene sure gatal kan...spray gune ridsect xboley ea...hee~

Che akira said...

tu la pasal. kalau kena laaa. harap2 tak la. hoho

Aesya Zealous said...

eee ulat bulu.. jangan ko pulak jadi ulat bulu ina!! hahaha

Che akira said...

haha aku memang geng la ngan ulat bulu kalo camtu huahuahua