Sunday, July 17, 2011

Semalam~

Assalamualaikum w.b.t.
and howdy! heee

post kali ni aku start dengan sebuah nasyid ^^

Kitab Al-Quran kitab memimpin umat,
Yang berkekalan Al-quran Ya Al-Quran,
Dalam sujud menyerah pada Ilahi,
Pada kebesaran dan keagunganNya,
Pada Al-Quran, pada Al-Furqan,
Kitab panduan muslimin dan muslimat.

haa.. korang tau tak semalam, 16 Julai 2011 telah bermula nya Majlis Tilawah Al-Quran Peringkat Antarabangsa Kali ke-53.  Semalam perasmian. so aku skip. nenek aku yang tengok. *padahal pi floria semalam sampai tengah malam tak hingat.

Sekarang ni *masa aku typing post ni. qari Filipina. dorang rank no 3  tahun lepas tengah perform. So far sedap gak bacaan dia. best best.

Oh ye, semalam juga, adalah Nisfu Syaaban! harap harap korang baca yasin banyak banyak malam semalam ^^ aku tak ley huhu
.
.
.
.
heeeee semalam aku pergi Floria!

  • ni member aku ^^. selalu temankan aku kalo nak pi area Putrajaya. sebab aku buta jalan. huuu


 ni putrajaya punye kapal berhias. haha cun ooo

gila lama tak tengok fireworks. ^^

ni bapak aku yang snap. mentang2 ade aweks. =.=''
malas nak watermark gambo. tapi all pics are credited to me. 

best oooo. banyak bunga boleh tengok. banyak jugak bunga kene pijak. huhu.
hmm aku nak promote suruh datang, hari ni last pulak. hoho. so tunggu la next year ey? heheheheheehehe

so long, selamat tinggal ^^


2 comments:

Aesya Zealous said...

nak pergi..tahun depan bawak aku lakkk!

Che akira said...

jom jom! nanti kite g sesame. picnic skali ^^