Saturday, July 9, 2011

lone ranger



gambar rembat google. aku edit words je. ^^


howdy peeps!

huhu hari ni gua rasekan something la. rase pe ni tak best sungguh.

gua rindu ketat sama sahabat-sahabat dan orang tersayang gua.

dan gua tak tau la nape sume ini berlaku kepada diri ini? haha dramatik pulak.

tapi taper la. sabo je. lagi dua bulan je beb! =.='' dua bulan tu lame la che akira oii

so untuk dua bulan ni.. lets see
sebulan aku kene practical lagi. nasib baik ade geng. tak la lonely sangat huuhu.
sebulan lagi pose kat rumah. aaaaaaa forever alone.

HOHO.

and yeap that's it.


aku rase aku terlebih makan belacan kot hari ni.=.='''

2 comments:

Aesya Zealous said...

rindu aku eayyyy???
hahahhaha!!!

Che akira said...

huhuuuu boleh la jugak. aku rindu sume orang. pakcik nasik lemak pon aku rindu huuhuu