Friday, November 30, 2012

Jakun akan DL

Assalamualaikum. weeee hello there long time no ngapdate. hoho

when i saw Adiy's blog update about this anugerah saintis muda, i was pulled to show off too. hehe bukan apa, aku JAKUN.

HAHA

Orait. pada yang tak tahu. *bajet org nak ambil tahu.
Anugerah Saintis Muda ni Anugerah Dekan Fakulti.

GET IT?

kenapa aku tulis aku JAKUN? hehe. sebab ni la first aku dapat DL.
aku dapat DL sem 6. haha dari 3 tahun = 6 sem aku belajar kat UiTM Shah Alam, ni la satu- satunya aku dapat anugerah. sedih jugak rasanya. haha tetiba.

member aku siap malas nak pergi lagi. almaklumla budak dekan tiap sem. bagi aku yang first time DL ni, inilah masanyaaaaaa.. ahahaaa poyo lebih.



p/s: aku rasa penulisan aku hampagas sejak kebelakangan ini. dan aku rasa post ni sangat syok sendiri. i'm sorry. ngee

2 comments:

kisah lalu said...

ina p tak? adiy and mira pegi. kite dilemma lagi :)

Che akira said...

mesti la pi!. sbb xpenah pi lagi. hee