Saturday, December 17, 2011

OTAK

Assalamualaikum^^. howdy peeps!

Hari ni hari sabtu. esok hari ahad dan lusa isnin. MySpace

hari ni je pagi pagi dah kena bangun sebab ade test. balik je. tido. betapa aku rindu tilam tu hoho.MySpace

esok kene prepare lab presentation. dan practical training presentation. sebab lusa dah kena present.MySpace

hari selasa quiz analog and digital. nasib baik 1 soalaaaaan je. MySpace
rabu pulak freeeeeeeeee MySpace
tapi khamis ade test analog and digital dan optoelectronic. MySpace

dan proposal fyp punye meeting. MySpace

jumaat pulak. test statistical physics and probably retest thermal physics MySpace

gile. a whole crazy week.

mau meletup otak dibuatnye. macam die ni


walaupun myth says that we humans only use 10% of our brain. tapi aku macam percaye la skarang ni paling koman aku rase otak nak meletup ni just 10% je. lagi 90% blocked by laziness,  procrastination, sendiri tamau pikir, mental block,(eh?) macam macam lagi la.











credit:google


So, untuk memantopkan penggunaan otak yang maksimum. aku nak start minum air masak banyak banyak. bagi banyak oksigen. kidney pon sehat. darah pon bersih. ni tak. hari hari minum nescafe. hari hari rembat old town hazelnut tu. balik rumah pulak, pagi sampai petang minum kopi o.  dasat tak hidup aku. haha.

Lagi. stok kismis. mane nak amek ea. maybe aku patut pi warta bangi and buy a whole bunch of kismis yang ade. hari hari telan seguni. ok gak.

Lagi. mama kate aku patut minum sesudu madu botol kat umah tu. ni tak. balik balik ko buat ayam madu watpe? mama, saye buat ayam madu tu pakai madu kedai. tahuuuuuu? so, madu cancel. nak beli madu ori mahal.

Susu? susu baik untuk pertumbuhan otak dan neurons.
.
.
.
aaaaaa takpe lah. I'd skip that.

ape ape pon
gambatte neh!!! go go~~ MySpace


p/s: harap harap korang pun selalu selalu la mengamalkan gaya hidup yang sihat dari segi pemakanan ye^^

No comments: