Sunday, December 18, 2011

Hari meow^^

Assalamualaikum and meow~

Haha. tengah hari tadi aku dan rumetku si AZ ke SACC Mall sebab nak parking kereta dia. 
MySpace





HAHA


Sebenarnye kitorang nak ke PKNS kat sebelah sebab nak melantak lamb chop yang dah berkurun aku nak makan.MySpace


Tapi sebab parking full so kitorang park kat SACC Mall. Dandan pulak bile masuk mall tu ade exhibition and competition kucing (padahal aku da dapat mesej pasal exhibition tu dari Kak Nurul malam semalam hoho)

So here's some of the pics yang sempat aku snap. pakai phone je sebab aku lupe bawak kamera. 

Gyaaaaaahhh!!!! *nyesal *nyesalMySpace









Siyes weh. yang ni nampak macam patung! aku tenung 5 minit mata die tak berkelip2 woh. mata aku yg dok berkelip2 ade lah. nyaa~



Sume jenis kucing ade woh. Parsi, kucing firaun, yang tader bulu, kucing muke penyek, kucing cite charmed, kucing umah, stray cat, kucing kat umah aku punye jenis pon hado. Sume saiz plak tu. Kecik sampai dah besau budak. dasat2.

Lepas tengok exhibition aka carnival ni, kitorang gi PKNS untuk makan. oh ye. kat PKNS ade exhibition gak. Exhibition jual baju. 

HAHA.
So, kalau sempat korang pergi la jugak ek. tapi 18 dec abes. so. hari ni la last hoho. tak nyempat nyeee.


Okeh, kembali baca buku.


MySpace

2 comments:

Pamie said...

haha..comel2

naju said...

giler comel yang first dengan yang mate tak berkelip tu.. ruginye tak gi.. =.=

p/s - kucing muke penyek kurang somel