Monday, April 18, 2011

senja-senja jangan main kat luar!

haha. motif tajuk aku sedemikian ghupa?

aku baru lepas tengok

SENJAKALA
lakonan hot dari Zahiril Adzim dan Liyana Jasmay.

.
.
.
.



ZAHIRIL ADZIM (hah, pink font kau^^)


saye sukeeeeeeee!!!!!!!!!!!

so sebab aku suke pelakon utama die then of course aku nak state disini movie die BEST.
HAHA.

maybe a bit twilight sikit la...

Cerita dia pasal Karlisa (LJ) yang tak tau dia sebenaunye pewaris saka. Saka tu pulak time tu di take over oleh Armand(ZA) sebab sebelum mati bapak Armand jadi pak sanggup amek saka tu dari opahnya Karlisa. So ikut wasiat bapak Armand saka tu harusla di bagi semula ke Karlisa sebab Karlisa la tuan sebenaunye tapi Armand tanak sebab die da tangkap cintan sama Karlisa. Kire love-sacrifice-thingy la tu.

Nak tau ending pi tengok sendiri kat TGV atau GSC atau Lido kat Banting. eh, Lido da tutup ar.. lupe lak


lepas hantar assignment math aku terus pi bukit raja dengan AZ. bagus terpuji perangai aku. patut2 stay la kat fac study ke lepak library ke. ngeh3

erk. ok. sampai di sini je review saye. cau cin ca lukkkkkkkkkkkkk!!

No comments: