Saturday, April 9, 2011

Tomodachi!

Huhu .been busy this couple of weeks.
aku shooting movie. HAHA.

Aku shooting? Gapo dio?
haha aku shooting untuk project akhir sem bahasa laa.

Cuba teka aku telah mengambil bahasa apa? cuba teka.
salah! bukan bahasa melayu jawapannya.

BAHASA JEPUN. yeap. nihongo. aku nak amek bahasa korea tapi tak ada kelas kat fac aku so.. ah nevermind.

kitorang nak cepat. sebab banyak assignment, nak submit FYP, test dan quiz dalam hari yang sama setiap hari.. ah, tau la camne ean.
so in the nick of time kitorang brainstorm, masing-masing buat skrip scene sendiri.. dan shooting!

wahhh dan akhirnya finished shooting! masa untuk edit dan retype skrip.

dan time retype la baru aku perasan something wrong here and there.

HAIH. sighing.

haih

haih

haih

nape la macam ni?? atas sebab hormon aku marah. *kalau tak sebab hormon tu aku gelak je kot.har har har
macam mana nak betulkan ni?

haih

haih. sighing.


suddenly,

aku mesti betulkan ape yang wrong tadi!

dan

fuuhh naseb baek.


sebab ade jugak scene yang berjaya diselamatkan. edit-edit sikit la. haha

Haaaaaa......

lega

lega

So sebenarnya ape yang aku nak cerita kat sini ialah mengeluh dan marah tak tolong ape-ape pon. kalau nak harap semua benda pun alls well ends well tanpa ada usaha nak jadikannya 'ends well', memang harapan la, tak kemana.


p.s: tapi aku tabik kat korang sume ASB3JA! walaupun rushing petala lapanblas, tetap perasan mistakes dalam kerja dan cuba perbetul sebaik mungkin! ^^

1 comment:

OhReefa said...

ahh.. muka sy sgt burok!!