Thursday, June 14, 2012

=.=




Fed up.
Uhh memang fed up. Perasaan yang tak habis habis dan tak hilang hilang sejak 3 bulan lepas. Sebab hal tu setiap kali aku fikir aku akan mengeluh. Mengeluh tu tak baik tau. Tak pasal pasal carbon dioxide bertambah kat Malaysia sebab aku mengeluh sentiasa.

Salah.
Banyak kot salah aku. Sampai semuanya tak sebelah aku langsung. Aku agak la. Tak tenang dibuatnya. Bak kata group jambu tu ape pon tak boleh. Mungkin patut lebih berusaha. Yelah. No pain no gain kan. Lebih pain dari gain ni. Aku agak la.

Menyesal.
Menyesal tak aim awal awal apa yang aku nak. Menyesal tak nampak apa yang aku nak. Menyesal ni. Menyesal tu. Menyesal there there there. Menyesal sebab aku dah habiskan masa kat benda yang tak sepatutnye. Menyesalnye!

Apa yang nak aku buat sekarang ni.
Siapkan ape yang tertinggal. Fokus. Dan siapkan semuanya sekali.

No comments: