Monday, June 6, 2011

BUSY. ke?

Assalamualaikum! hey yo peeps!

hmm. post hari ni berkisar kehidupan aku minggu lepas. hoho da seminggu baru ko nak buat report yaaa?

minggu lepas aku sangat busy.

busy kira-kira. -calculator aku jatuh banyak kali wuwuwuwuwuu
busy makan
busy panjat sini
busy panjat sana
busy panjat monyet
busy kehulu kehilir amik source kat bunker
busy angkat lead -sumpah berat ok.
busy tidur
busy tengok movie. -aku tak habiskan lagi DIE HARD 4.0.dem
busy cari kemeja baru. -aku rotate pakai baju kemeja 4 helai aku tu hari hari T.T
busy cari tarikh sesuai nak ganti puasa. -1hari lagi yeah!
busy melukis degree kat tangki
busy mengorat -apekah?wakakakakaaa
busy ingat count per 6 seconds
busy ingat count per 8 seconds
busy pura pura busy -ngeh ngeh ngeh. busy gak tuu

dan berbagai bagai busy lagi la.
pokoknye aku memang sibuk la minggu lepas. sampaikan....

berat aku naik 2 kilo
aku sempat bukak FB hari hari
aku sempatla jugak habiskan White Collar -Mr Caffrey tolong la jangan handsome sangat hoho
sekali sekala aku bakar sate daging luar rumah -jangan terliur. kebanyakannya hangus.cis
aku berjaya catch up lagu terkini di i tunes -aku kini berusaha shuffle ikut lagu 'everyday i'm shuffling'
aku tak pernah miss music bank kat kbs
aku sempat tengok maharaja lawak -sepah best!
aku sempat topap dalam 5-6 kali -cis. boros sungguh aku

dan macam macam la lagi.

Sebenarnya, macam orang lain jugak, 


ngeheheheehehehheeeee

well, aku akan terus busy living my terrific life while you guys enjoy your's. good day peeps!

2 comments:

Aesya Zealous said...

busynye!!! busy mengorat! cehh aku tau naik sem nnt aku nak dgr cite ko da ade bf!! hahaha

Che akira said...

perghh banyak la bf. bestfren adeee. ngeeeahahahaha